افرادی که برای کاشت ایمپلنت گزینه خوبی هستند !


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 96
:: بازدید سال : 908
:: بازدید کلی : 3981

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

افرادی که برای کاشت ایمپلنت گزینه خوبی هستند !
دو شنبه 25 شهريور 1398 ساعت 13:55 | بازدید : 61 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )

شرایط سنی کاشت ایمپلنت دندان

کاشت دندان یک گزینه مدرن

کاشت ایمپلنت دندان یک گزینه مدرن برای جایگزینی دندان است که جایگزین ریشه دندان شما می شود و قدرت، پایداری و تحریک استخوانی شما را افزایش می دهد، و باعث می شود از دندان های طبیعی و سالم خود لذت ببرید. با کاشت ایمپلنت دندان از ریزش استخوان جلوگیری می شود، و به شما ظاهری جوان و اطمینان بیشتری می بخشد.

شرایط کاشت ایمپلنت دندان

کاشت دندان برای اکثر بزرگسالان توصیه می شود 95٪ بیماران بین 18 تا 90 سال که یک، چند یا حتی تمام دندان های خود را از دست داده اند با موفقیت کاشت ایمپلنت دندان را انجام داده اند. ولی برای کودکان و نوجوانان توصیه نمی شود زیرا فک آنها هنوز در حال رشد است و جایگذاری ایمپلنت بر رشد دندان درجای، مناسب تأثیر می گذارد.


کاشت ایمپلنت دندان

تحلیل استخوان فک

بیمارانی که دچار تحلیل شدید بافت استخوانی شده اند، دندانپزشک ممکن است توصیه کند برای اطمینان پیوند استخوان و داشتن بافت استخوانی کافی و برای ادغام بهتر با استخوان فک از کاشت ایمپلنت تیتانیوم استفاده کنند، برای دندانهای جایگزین شما پشتیبانی کاملی را انجام دهد. در صورت مصرف داروهایی که بر بهبود استخوان تأثیر می گذارد، با دندانپزشک خود در مورد شرایط قبلی و فعلی بدن خود صحبت کنید تا بهترین دوره را برای شما تجویز کند.

شروع درمان ایمپلنت دندان

اگر می خواهید سلامت و عملکرد صحیح دهان خود را بازیابی کنید، و از پروتزهای ناسازگار و یا درمان هایی که بر ساختار دندان های سالم تأثیر می گذارد (مانند پل ها) خلاص شوید، کاشت ایمپلنت دندان بهترین گزینه جایگزین دندان های طبیعی است. اما اگر دچار تحلیل شدید استخوان شده اید، دندانپزشک، تقویت استخوان را برای بازسازی بافت از استخوان دست رفته قبل از انجام عمل کاشت ایمپلنت توصیه می کند. و این روند ممکن است مدت زمان درمان شما را از چند ماه به 5 الی 8 ماه برای انجام یک روش کاشت دندان استاندارد افزایش دهد.

 

مزایای کاشت ایمپلنت نسبت به سایر گزینه های جایگزینی دندان چیست؟

  • ایمپلنت ها با استخوان فک ادغام می شوند، از ریزش استخوان و جابه جایی دندان های مجاور جلوگیری می کند.
  • بافت نرم و سخت لثه باعث تجمع باکتری ها، را در جای خالی دندان و باعث بیماری پریودنتال می شود. کهایمپلنت دندان خطر این بیماری را کاهش می دهد.
  • بیشتر افرادی که کاشت ایمپلنت دندان انجام داده اند، شب ها خواب بهتری دارند
  • تمیز کردن دندان ها نسبت به سایر کاشت های دیگر جایگزین دندان راحت تر است.
  • کاشت ایمپلنت یک گزینه بهداشتی است که باعث صرفه جویی در هزینه های ترمیم دندان می شود.
  • کاشت ایمپلنت مانند دندانهای طبیعی شما عمل می کند و به شما این امکان را می دهد، به راحتی صحبت کنید و غذاهای مورد علاقه خود را بخورید.

معرفی یکی از بهترین متخصص ایمپلنت تهران

کلینیک دندانپزشکی دکتر شهریار الیاهو با بیش از 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان  واقع دراطراف میدان ونک با در اختیار داشتن کادر مجرب شامل متخصصین مختلف این زمینه ، خصوصا متخصص بیهوشی برای بیماران که از دندانپزشکی ترس دارند ، جراح و متخصص پریودنتال، متخصص ساخت پروتز های دندانی و همچنین سایر متخصصین زیبایی برای لمینت دندان  در کادر خود، به عنوان معتبرترین دندانپزشکی تهران شناخته می شود که با ارائه هزینه های مناسب و ایمپلنت ارزان روزانه تعداد بسیار زیادی از بیماران برای انجام کاشت ایمپلنت مراجعه می کنند 




:: موضوعات مرتبط: دنداپزشکی ایمپلنت , ,
:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان اقساطی , ایمپلنت دندان شرق تهران , ایمپلنت دندان نارمک , جدیدترین ایمپلنت دندان , درمان ایمپلنت دندانی , ایمپلنت دندان ارزان ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: